Podcast header site

Ascultă noi aperitive financiare la Money Chat

Locul unde românii își spun poveștile financiare

Doar 4 din 10 români consideră că reușesc să își administreze eficient cheltuielile, potrivit rezultatelor sondajului „Provocările financiare ale românilor”, realizat de Reveal Marketing Research pentru Raiffeisen Bank*, la sfârșitul anului 2020. Printre regretele financiare ale românilor se numără cumpărăturile (37%) și investițiile (31%) făcute în momente nepotrivite.

Infografie1

Pornind de la nevoi și povești financiare ale românilor, platforma Money Bistro lansează un nou format prin care cei interesați își pot analiza și îmbunătăți sănătatea financiară. Podcastul de educație financiară Money Chat va aduce în prim plan poveștile financiare ale zece români cu profesii și  interese diferite – de la bancheri la studenți, pasionați de călătorii sau modă, actori, antreprenori, sau părinți cu copii mici. Andreea Remețan, gazda podcastului Money Chat, va încerca să afle de la ei în ce relație sunt cu banii și cum îi gestionează, care sunt cele mai importante lecții despre bani învățate de la părinți sau cum își satisfac dorințele nevinovate, fără a avea migrene financiare.

Money Chat poate fi ascultat pe cele mai importante platforme de streaming audio disponibile în România. În primul episod al podcastului, vei descoperi de la Cristian Sporiș, vicepreședinte Raiffeisen Bank, cum arată educația financiară acasă la un bancher și când a câștigat primii bani.

Potrivit studiului despre obiceiurile financiare ale românilor, o treime dintre respondenți consideră atractivă ideea de a asculta emisiuni sub formă de podcast. Aproape 4 din 10 români sunt de părere că un podcast e potrivit și foarte potrivit pentru subiecte ce țin de educație financiară. Cel mai potrivit moment sau context pentru a asculta un podcast este atunci când fac diferite treburi prin casă (61%), când sunt în drum spre muncă (26%) sau la volan (24%). De aceea, timpul pe care l-ar aloca românii pentru a asculta un episod de podcast este între 40-60 de minute.

*Studiul despre provocările și obiceiurile financiare ale familiilor din România a fost realizat de compania Reveal Marketing Research la solicitarea Raiffeisen Bank, în perioada decembrie 2020-ianuarie 2021, și conține un element calitativ (interviuri în profunzime, cu persoane din mai multe segmente de vârstă), cât și unul cantitativ (sondaj în rândul românilor din mediul urban care utilizează internetul). Sondajul a fost aplicat pe un eșantion de 1000 de persoane, bărbați și femei cu vârsta între 18-60 de ani, utilizatori de internet, din mediul urban. Studiul este reprezentativ la nivel național.

Împarte aperitivul:

Mai multe aperitive financiare